On the road again!

Overlevingsdrakt - 1stk. Kvinnen vil ikke være med på turer den det kan bli bruk for en slik. Utenpå en flytedrakt, vil den være perfekt. Nå kan ikke en Krill synke, men kjølen kan brekke og båten kan legge seg på rygg. Det gjelder å holde seg varm i to timer. Nå tror ikke jeg at Krillen legger seg på rygg heller og denne drakten blir nok i posen sin.

Borret 8mm hull som er fyllt med epoxy, deretter borret med 5mm? og gjenget opp med 6mm.

6mm bolt i epoxygjenger.

Raskere å gjenge opp med drill.


Bøyler bak på plass.


Arbeid med tilhengeren. Filtmatte i bunn og skrålekter for å sentrere kjølen.


Festet med rustfrie slangeklemmer.

Forsterkning under.


Snygt.

Et lokk fra en russisk båt passet inn foran, så jeg slipper å se på isoporen. Den blå linen er for innvendig styring.

Sykkelslange for å gi vanntett overgang for styremekanismen.

Så var det å tippe Krillen på siden for å få inn kjølen.

Det gikk lett.

Brukte en jekkestropp for å dra den rundt, festet i luka.


Inn med nylonforinger, har smurt kjølen med båtvoks.



Så var den på plass, Krillen er løftet opp litt, tilhengeren gikk inn under og det var 5cm igjen under garasjeporten.

Litt flikking av malingen. Brukte quick-lakk på sprayboks.


3cm igjen, da står kjølen i blokken inne. Må sette inn noen avstandsklosser.

Bilbelter fra Mitsubishi Lancer. Behagelig mot ryggen. Har prøvesittet. Sløreposisjonen er utmerket.

Bøylefestet 

Bøylefestet i originalutgave. Fra Colviken.

Ubremset henger.

Waterproof lager. Vannet må stå 30cm over skjermene før Krillen går flott.

Ikke plass til krok.

Mast på. Litt for mye forward rake.

5cm klaring når porten går igjen, men det holder.

Kommentarer